Politica de retur
In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul in care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre SC MATIS INTERTRADE SRL. Totusi, nu este acceptat returul produselor cosmetice si de ingrijire personala daca produsele au fost desigilate, testate sau utilizate, din motive de protectie a sanatatii clientilor nostri si din motive de igiena. Un produs desigilat poate sa puna in pericol sanatatea altor clienti. Prevederile prezentei Politici sunt in continuare aplicabile produselor comercializate pe SITE cu exceptia produselor cosmetice si de ingrijire personala.
Daca ati decis sa returnati integral o comanda, este necesar sa ne comunicati intentia de returnare in termen de maxim 14 zile de la data livrarii produsului/produselor comandate prin notificarea in scris (spre exemplu prin transmiterea unui e-mail), din care sa rezulte intentia dumneavoastra neechivoca de a va retrage din contractul la distanta incheiat cu SC MATIS INTERTRADE SRL. Este de preferat ca returul sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, etc. Din ratiuni de igiena si protectia sanatatii Clientilor nostri, produse vestimentare precum masca faciala, nu se returneaza, indiferent daca produsul a fost spalat dupa livrare.
Pentru restituirea de catre SC MATIS INTERTRADE SRL a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cont bancar (IBAN) in care vom vira suma achitata la plasarea comenzii. In orice caz, SC MATIS INTERTRADE SRL va restitui in contul IBAN indicat suma achitata intocmai pentru produsul/produsele comandate. Exceptie de la plata oricarei taxe de transfer o constituie situatia in care Clientul solicita in mod expres ca SC MATIS INTERTRADE SRL sa efectueze rambursarea intr-o anumita valuta sau intr-un cont din strainatate. In aceasta situatie, SC MATIS INTERTRADE SRL, in relatie cu partenerul sau contractual cu Banca agreata, poate refuza transferul sumei, iar in eventualitatea acceptarii efectuarii transferului, comisionul/comisioanele aferente vor fi achitate de catre Client.
Va vom restitui contravaloarea produsului returnat in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge in depozitul nostru. Restituirea sumelor achitate se va efectua prin transfer bancar, chiar daca plata a fost achitata ramburs (cash la curierul care a livrat coletul). In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata sau in orice caz, prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de catre dumneavoastra pentru tranzactia initiala, din care va putem retrage in masura in care sunteti de acord, taxa de transport pentru returnarea coletului.
Toate retururile vor fi trimise pe adresa Spațiul Comercial “H2M16”, din cadrul Halei nr.2, Str. Fabricii nr. 1, sat Afumați, comuna Afumați, jud. Ilfov, Depozitul MATIS INTERTRADE, Bucuresti catre societatea comerciala SC. MATIS INTERTRADE SRL. Astfel, retururile trimise pe adresa sediului social al companiei nu vor fi acceptate, sediul operational la care produsele pot fi procesate fiind adresa susmentionata.
SC MATIS INTERTRADE SRL are dreptul de a refuza returul in urmatoarele situatii:
Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Client acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere a produsului/produselor.